Wildix Business Intelligence - usługi sztucznej inteligencji


WBI jest innowacyjnym zestawem usług, które dzięki sztucznej inteligencji pozwalają firmom zautomatyzować i uprościć codzienne procesy i komunikację.

  • Indywidualny asystent - sprawozdania dotyczące statusu użytkownika
  • TTS (text-to-speech) Lite
  • Dynamiczny TTS w planie telefonicznym
  • Ogólnoświatowa książka telefoniczna
  • Automatyczna centrala - głos na żywo IVR - wybieranie nazwy przy użyciu
  • ASR (automatyczne rozpoznawanie głosu)
  • Poczta głosowa z transkrypcją - mowa do tekstu
  • Wywoływanie transkrypcji i nagrywania w trybie uiconf - tekst na mowę (wkrótce)


Indywidualny asystent - sprawozdania dotyczące statusu użytkownika

Asystent osobisty to usługa głosowa AI (sztucznej inteligencji), która informuje dzwoniących o aktualnym statusie użytkownika, komunikacie o statusie użytkownika i czasie jego trwania, jeśli jest dostępny.

Co musiałeś zrobić wcześniej, aby poinformować dzwoniących o swoich planach i statusie?
Do niedawna trzeba było nagrać specjalne powitanie na poczcie głosowej na wypadek, gdybyś był zajęty lub niedostępny.
Od teraz wszystko, co musisz zrobić, to ustawić swój status użytkownika i określić komunikat o statusie oraz czas trwania.

Tak to działa:

TTS (text-to-speech) Lite

Dzięki funkcji Text-to-Speech (TTS) można generować pliki dźwiękowe w różnych językach poprzez konwersję tekstu na mowę. Wystarczy napisać tekst, wybrać głos i wygenerować plik audio. Można regulować głośność, wysokość i wysokość dźwięku. Zapisz plik, gdy jesteś zadowolony z uzyskanej wersji i użyj go w Dialplanie, kiedy go potrzebujesz.

Obejrzyj film:

Dynamic TTS dans Dialplan

Dynamiczny TTS w planie telefonicznym Funkcja głosowa IVR na żywo umożliwia dynamiczne generowanie interaktywnych odpowiedzi głosowych za pomocą funkcji Text-to-Speech w programie Dialplan i obsługuje wykorzystanie zmiennych. Pliki dźwiękowe są generowane bezpośrednio podczas wykonywania kontekstu Dialplanu. Dzięki obsłudze zmiennych takich jak: $ {CALLERID (nazwa)},można tworzyć interaktywne odpowiedzi głosowe,tworzyć zapytania do bazy danych, uruchamiać skrypty i wiele innych.

Obejrzyj film:

Ogólnoświatowa książka telefoniczna

Katalog ogólnoświatowy


Dzięki usłudze wyszukiwania na całym świecie nazwiska osoby dzwoniącej, zawsze będziesz wiedział, kto do Ciebie dzwoni, nawet jeśli dana osoba nie jest obecna w książce telefonicznej firmy lub dzwoni spod innego numeru telefonu.


Jeśli dzwoniącego nie ma w książce telefonicznej współpracowników, ani w udostępnionych książkach telefonicznych przedsiębiorstwa, system przeszukuje zasoby online.

Automatyczna centrala

Automatyczna centrala - głos na żywo IVR - Wybieranie nazwy przy użyciu ASR (automatyczne rozpoznawanie głosu) Usługa ta jest prawdziwą interakcją człowieka z komputerem. Dzięki funkcji automatycznego rozpoznawania mowy (ASR) dzwoniący mogą wchodzić w interakcję z systemem wyłącznie za pomocą głosu.
Automatyczny opiekun prosi rozmówcę, by wypowiedział nazwisko osoby, której szuka. Rozmówcy mogą wchodzić w interakcje z systemem za pomocą głosu i decydować o kontynuowaniu wyszukiwania lub nawiązywaniu połączenia.

Obejrzyj film:

Poczta głosowa z transkrypcją

Poczta głosowa z transkrypcją - mowa do tekstu

Zdarza się, że jesteś na spotkaniu i nie masz możliwości odsłuchania ważnej wiadomości głosowej, którą właśnie otrzymałeś? Od teraz możesz czytać wiadomości głosowe za pomocą usługi Mowa na tekst bezpośrednio w e-mailu i łatwo na nie odpowiadać.

Nagrywanie rozmów i transkrypcja nagrywania ubiconf (wkrótce)

Nagrywanie rozmów i transkrypcja nagrywania ubiconf - Mowa na tekst *** Wkrótce! ***

Zapisywanie wiadomości wszystkich zarejestrowanych połączeń pozwala na łatwe wyszukiwanie ważnych informacji.

W ten sam sposób zapisanie transkryptu konferencji ubiconf umożliwia przygotowanie pisemnego podsumowania spotkania w ciągu kilku minut, łatwe znalezienie ważnego punktu lub tematu i dokładne ustalenie, kto co powiedział.